Answer

"När kommer highway??:)"
 

Denna frågan har jag fått från många håll den senaste veckan, så jag tänkte att jag lika gärna kunde svar i ett inlägg :) Det är så att när vi vann Highway så fick vi Bo´s nummer (han är typ ansvarig för lotteriet) och så sa han att vi skulle ringa när vi fixat allt det praktiska så skulle vi ringa honom. Så nu de senaste dagarna har vi letat stallplats och kollat upp lite olika alternativ och möjligheter. Bor ju mitt i ett villaområde, ioförsig på landet men vi kan ju inte ha honom i garaget direkt ;) Har en som är nästintill perfekt, förutom att det var lite för långt bort, inte cykelavstånd direkt.
 
Men idag fick vi reda på att det finns en på cykelavstånd härifrån med bra ridmöjligheter! Så vi ska antagligen åka dit och kolla imorgon. Sedan om det är bra och vi vill ha honom där så får vi ju ringa Bo och se vad som händer därifrån. Vi vill såklart ha hem honom så fort som möjligt när allt praktiskt är fixat. Men vet inte om de vill kolla upp stället/oss innan de släpper honom, hade ju inte varit så konstigt! :)
 
Så ja, det egentliga svaret är väl egentligen att jag inte riktigt vet, men så snart som möjligt hoppas jag såklart!
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0