Bästa ridhandskarna!

Måste bara ta och "hissa" världens bästa ridhandskar. Pratar såklart och ridhandskarna från Roeckl! Äger två par just nu och dem är verkligen supersköna att rida med. Finns många handskar som har massa sömmar och tyg på insidan som blir som kanter mellan fingrarna om ni förstår vad jag menar. Och jag som egentligen tycker att det oftast är behagligast att rida utan handskar, om man bortser från all skav man får, tycker självklart att de handskar som är sånna bara är jobbiga att rida med. Men roecklhandskarna är väldigt smidiga, mer som "ett andra skinn".
 
Om man ska säga något negativt med dem så är det väl att kvaliten inte är den bästa. Dom slits ganska fort om man använder dom mycket och ganska dyra är dom också. Men tycker att det bara väger upp de dåliga och det finns inte någon handske jag har haft på mig som är bättre.
 
 
//Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0