Blåsigt värre

Dagen startar med nationella prov i matte, helt okej ändå, förutom att hela min klass förutom jag säkert har köpt flera kilon med godis. 
 
Annabell är halt med, hon kunde knappt skritta igår efter att jag hade testat att trava och jag har verkligen INGEN aning om vad hon kan ha gjort för hon är varken svullen eller varm. Hon ska få vila några dagar och blir det inte bättre får vi ta ut en veterinär som får kolla på henne. Alltid ska det vara något med någon ponny.. Är det inte Soccan så är det Annabell. Alltså ingen tävling på lördag. 
 
Men Soccan ska få gå ett dressyrpass idag, lite trim med mycket övergångar. Börjar smått kräva lite mer av henne nu, någon gång måste hon ju komma igång ordentligt ;)
 
/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0