Bloppis del 1

Rotat igenom alla mina grejer och hittat en hel del grejer som jag inte använder längre eller behöver. Både stora och smågrejer. Så varför låta det ligga här utan användning? Bättre att sälja det då och försöka få något för det. Jag sätter ett pris, men det är självklart diskuterbart :)
 
Mejla [email protected] om ni är intresserade. Det är ingen vits med att skriva att jag ska mejla er, utan det får ni själva göra till mig. Alltid när jag sålt grejer har jag fått kommentarer " jag är intresserad, mejla mig" och så har den som skickat kommentaren glömt skriva med sin mejl. Det blir förstås lite tokigt då, haha. 
 
1. Svarta CRW massolin läderstövlar storlek 38. Använda ca 10 gånger. Är i fint skick men något ihopsjunkna, men inget som syns när man har på sig dem. Riktigt sköna stövlar att både rida och gå i!
Nypris 1990 kr. Mitt prisförslag: 800 kr. 
 
 
2. Fyra stycken luvor. En lila, en beige, en grön och en blå. . 30 kr/st. Alla är i storlek cob och inte särskilt mycket använda. 
 
 
3. Rosa schabrak plus huva. Storlek ponny-cob. Schabraket och luvan hör egentligen inte ihop, men det är nästan samma nyans och skillnaden syns inte när det är på hästen. Enda gången det är använt var i helgen då Alma hade det när hon tävlade. 
 
Pris : 190 kr. 
 
 
4. Vinrött schabrak med vitt/silver kantband  med lindor till. Schabraket är använt men ser inte slitet ut när hästen har det på sig. Storlek full, allround. 
Pris för lindor + schabrak: 140 kr. 
 
 
5. Schabrak storlek ponny i färgen marin med vitt kantband.  Använt ett fåtal gånger och i mycket fint skick.

Nypris 399 kr, mitt pris: 180 kr. 
 
 
 
/ Olivia
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag skulle vela köpa det rosa schabraket och den rosa huvan. Du kan ju smsa mig på 0766326414

2013-05-04 @ 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0