Dagen idag

Åh vilken underbar uteritt idag, pigga hästar och glada ryttare. Tyckte dock Annabell såg rättså rejält ojämn ut, nästan så att jag tror att hon är halt.. märkte absolut ingenting på henne men hon travade konstigt i ena varvet och kändes jätteojämn i vänstergaloppen. Alma red ju henne men jag hoppade upp en stund och kände på henne pga det. FÅr hålla lite koll på det helt enkelt, jag ska rida dressyr imorgon så får kolla mer då. Soccan är fräsh och på G nu iaf så det är riktigt roligt! :D
 
Matilda är ju uppe i Skåne nu, träffade henne efter skolan idag innan dem åkte. Imorgon hämtar dem Highway så hennes updatering kanske inte kommer vara på topp men jag förstår det och jag får försöka slänga in lite fler inlägg istället. Är så glad för Matilda att hon får den här chansen, hon är så värd det! Självklart kommer vi byta ut headerbilder och sånt när vi fått bilder på Highway också. 
 
/ Olivia
 
för ful bild alltså
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0