Dumma dator

Hade skrivit ett inlägg om Highway idag. Men såklart så ska datorn krångla och allt raderades, så jag orkar faktiskt inte skriva allt igen. Så vi kör på en kortare veriasion:
 
Han har börjat lyssna mycket bättre på mig och är mycket mer avslappnad än igår och börjar ty sig mer till mig, min gosii♥ Ulrika kom från Skara med sadeln. Jag fick sitta upp och rida, första gången sedan han kom. Men det gick bra, han var trött i slutet och de var varmt så de var lite jobbigt i vänster varv som han är stelare i. Men han skötte sig bra ändå så jag är jättenöjd med honom och sadeln låg bra ifrån början så hon behövde inte ändra något.
 
Efter jag hade ridit var det dags att släppa ihop honom med Cardatch. De hela gick bra och de som hände var väl att de sprang lite, glada för att få komma ut på gröngräset och i en större hage. Cardatch tjöt väl till någon när han tyckte att Highway var lite för närgången, han vill gärna gå och beta så nära som möjligt. Men de räcker med att Cardatch säger till så går han iväg en bit. Han är så söt när han går efter och ser lite halvt förvirrad ut om han inte märkt att Cardatch gått iväg, haha!
 
Blir så glad av min lilla hästi!♥
 
 
//Matilda
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA OM I SER DEN HÄR KOMMENTAREN SVARA GÄRNA I ETT INLÄGG!!

Jag undrar varför hästarna har benskydd i hagen?

2013-05-19 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0