Fredag

Välkommen fredag säger jag bara, längtat hela veckan trots att veckan har gått ganska snabbt. Det är idag vi har den där sjukt långa rasten också och sen teknik, kan inte bli mycket tråkigare. 
 
Men när jag kommer hem väntar Soccan och då ska jag rida ett dressyrpass. Hon var sjuuuuukt fin igår och känns så pigg och fräsh så jag ser fram emot att rida henne idag igen, ska dock testa ett annat bett idag som jag inte ridit med på länge,, det brukar hon gå bra på. Ska även försöka fixa en film som jag och Matilda gjorde senast när hon har varit här, glömmer av det hela tiden. 
 
Framåt kvällen är jag fullbokad och har massa att göra i stallet, berättar dock inte varför men ni får troligtvis reda på det ändå, inget speciellt roligt kanske men jag håller det för mig själv tillsvidare ändå, haha ;)
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0