Frukostar

Hela huset sover, förutom pappa som redan har åkt iväg för att jobba. Har gått ut för att äta frukosten, men än har inte solen riktigt hittat fram, lite mörka moln är det allt. Men det är rätt mysigt ändå måste jag säga! Fast lite kallt, så jag får nog kila in snart igen. 
 
Kan inte bestämma mig för vad jag ska börja med. Springa, rida eller jobba. Tänker ifall det blir regn i eftermiddag så borde jag rida nu men jag hoppas såklart också på att det istället blir ännu finare väder. Aja, jag får se hur jag gör, jag kan ju äta upp min frukost först i varje fall. 
 
Soccan var ju faktiskt sjukt fin igår efter en stunds arbete, och jag är riktigt nöjd! Annabell började det inte så bra med när hon blev rädd för en sån där liten självgående gräsklippare, men jjag gick till paddocken istället och tog för en gång skull upp fighten lite med henne och efter att jag sagt till henne en gång så skärpte hon sig och gick jättebra fram för skänkeln resten av passet och kändes riktigt avslappnad! Hoppas på två lika bra ridpass idag alltså, uteritt för hela slanten blir det. 
 
 
Och lycka till idag Matilda, det kommer säkert gå jättebra! <3
/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0