Godkväll

Vädret har gått upp och ner hela dagen. Ena sekunden har det spöregnat och varit hemsk väder, medans det andra sekunden har varit hur skönt som helst och strålande sol. Kvavt har det varit hela dagen, så man går ju runt och svettas hela tiden typ ;)
 
Jobbade på morgonen och sen red jag Annabell. Hon var jättefin idag faktiskt trots att hon vilade igår, tycker det var jätteroligt att det gick så bra som det gjorde!! Jag måste lära mig att inte hålla i henne så mycket, utan hon måste själv gå fram till bettet,dock funkar ju inte det ifall hon helt stretar. 
 
Och Soccan, åh vilken underbar ponny hon är. Det var så sjukt mysigt och hon var hur pigg som helst. Studsade fram och ville inte alls ta det lugnt. Det var inte lätt att hålla sig till skritt och trav kan jag ju säga.. men det gick efter lite övertalande, men ökad trav hela tiden. Så söt är hon!! 
 
Ute och sprang nu ikväll med, sååååhäääääär skönt var det. Sprang typ 6 km. 
 
/ olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0