Godmorgon

Härligt varmt är det, måtte det bara hålla i sig hela dagen! Efter skolan idag så åker jag med Matilda och hennes mamma till Skara Hästsport för att kolla flugtäcke och magplatta. Vet inte om jag köper det idag men det beror på om jag hittar något bra. 
När vi kommer hem ska jag rida dressyr på Soccan och Annabell ska skrittas i paddocken några minuter bara. Båda får gå ganska lugnt hade jag tänkt, för som det ser ut nu så blir det varmt i eftermiddag också och då kommer dom inte orka något jobbigt. Men Soccan ska få gå ett pass med alla gångarter och mycket avbrott och igångsättningar, halter osv. Hon har känts lite som att hon inte riktigt stannar av helt när jag vill att hon ska sakta av nu utan är lite nonchalant, så det får vi träna på. 
 
/ olivia
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

Vart är det där tränset köpt så galet snyggt! Du har möjligtvis inte tänkt sälja det? :P

2013-05-24 @ 18:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0