Har jag sagt att jag hatar rubriker?

Torsdag idag, dagarna rinner verkligen iväg nu och med tanke på allt våra lärare prackar på oss nu innan slutbetygen ska sättas, undrar seriöst hur dem tänker ibland. Jaja, bara att tänka positivt, och de ska komma från mig jaaa. Nej men en bra sak är väl att de faktiskt för första gången denna veckan typ, så är de perfekt ridväder, tumme upp hahah! 
 
Jag ska iallafall till stallet om en stund. Highway får ett joggingpass med fokus på lång och låg form!
 
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej! Detta är till dig Matilda.

Så glad för din skull att du fått hem highway nu, att en ridskole tös fick en häst är en enorm sak bara i sig!
Har läst nu om dina inlägg om dagens ridpass med hästen och jag ville bara säga att det kanske vore smart om du fick hjälp av en ridlärare eller liknande nu i början. Eftersom hästen är ung och du ridit på ridskola hela ditt liv så vore det kanske smart att få hjälp av en som vet lite mer. Önskar er ALL lycka till på vägen till det perfekta ekipaget!!!

Kram

Svar: Självklart kommer vi ta hjälp av en tränare :) Har ridit själv nu första veckan och lärt känna honom. Kommer en tränare på tisdag så sen kommer jag nog träna en gång i veckan minst :) Har ju desutom Lotta som vi har honom hos som är uppvuxen på ett stuteri och har bra koll så hon kommer med tips iblan :)
Tack , kram :)
Matilda Scander

2013-05-23 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0