Hej där!

Idag är det myskläder som gäller, det känns ruggigt och kallt ute, hoppas det blir regn sen för då är det till och med mysigt att sitta i skolbänken ;) Fast det kan ju gott klarna upp sen när jag ska rida dressyr på Annabell i eftermiddag tycker jag. Ska se hur hon känns idag, och longera lite och se om hon faktiskt är halt. Antingen så är det bara någon stelhet eller överansträngning, eller så är det något annat. Förra veckan red jag hårdare än jag brukar, hon brukar vila 2-3 gånger i veckan och nu blev det bara 1 dag vad jag minns och sen så vilade hon i måndags. Alla passen gick hon rättså hårt också, men jag vet inte. Jag ska ta det lite lugnt idag med mycket framskrittning. Humöret var det iaf inget fel på igår!
 
Amanda rider ut på Soccan en sväng, mystur får det väl bli ;) täänkte att Soccan skulle få ta det lite lugnt några dagar nu och skippa galoppen, så igångsättningen inte går för fort fram. 
 
/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0