Hej snygging ponny

 
Hej hopp! Förlåt förlåt för hemskt dålig updatering från min sida.. Soccan har jag badat med idag, det var jättemysigt och hon var pigg och glad. Galopperade även lite idag och det uppskattades. Amanda skulle varit med och fotat men när vi kom ner till stranden insåg vi att minneskortet var fullt.. Men vi lekte lite i vattnet ändå ;)
 
Efter lunch så red jag Annabell på åkern och då hade Amanda mitt minneskort istället. Senaste gången var hon jättetrotsig där och ville varken gå fram eller bakåt, haha. Hon stretade massor också. Var lite samma sak i början, men när jag kom till ridning så tycker jag att hon blev jättefin faktiskt! Syns inte riktigt på bilderna men det kändes verkligen bra för jag kunde vara sådär mjuk och fin i handen som jag vill och hon gick av lite egen motor. Galoppen gick inte så bra, men hon måste stärka sig lite där fortfarande. Men mer än förra gången orkade hon iaf! Alexandra red även lite på slutet, dom är så söta tillsammans!!
 
/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0