Here comes the sun

Åh jag vill sova ute inatt seriöst!!! Så skönt väder, äntligen. Varit ute och sprungit med Bella och promenerat med Soccan i linne, det var ett tag sedan. Synd att myggorna kommer samtidigt, Soccan avskyr verkligen det och hon går knappt att rida i skogen vissa dagar på sommaren när det är som mest. Spelar ingen roll hur mycket flugspray man har för dom kommer ju ändå, fast kanske hjälper lite?
 
Imorgon får jag ivarjefall äntligen börja trava Soccan om hon känns bra, tänkte trava en vecka ungefär innan jag tar galopp. Men imorgon ska hon bara få jogga på långa tyglar, inget jobb éller så och sen blir det lite jobb i paddocken längre fram i veckan istället. Amanda eller Alma kommer och rider Annabell samtidigt så jag får sällskap!
 
 
/ olivia



Kommentarer
Postat av: Totte

Var gärna med i veckans blogg!

2013-05-07 @ 07:05:12
URL: http://eslovsriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0