Inga lektioner

Idag har vi ingen lektion alls, bara film med alla 9or, så gött. Slutar vid 12 och då kör Amanda hem mig i sin a-traktor för mamma har ingen bil.Ska snart iväg och köpa lite godis, fast Ica öppnar nog inte förrän 8?
 
Idag ska Soccan gå ett dressyrpass och Annabell promeneras och efter det har jag en himla massa grejer som ska fixas. Så det blir nog stallet all day, men det är roligt! Jag är verkligen taggad på ridningen och hästarna nu när det är så fint väder och äntligen kan jag börja kolla lite tävlingar som pappa kan köra mig till eftersom i början på juli (när alla tävlingar verkar ta slut) så jobbar han inte alls lika mycket och kan då köra. Har varit lite tråkigt att inte ha med honom faktiskt, pappa är ju bäst ;) Men sjukt snällt att jag kunnat åka med andra oxå nu till div 2 i dressyr. 
bild från i lördags. 
 

/olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0