Kort vecka

Just avklarat nationella proven i spanska, usch säger jag bara... Jag är säääämste på det. Men jag ska inte klaga för långhelg väntas ju ;) både torsdag och fredag är vi lediga. Ska försöka att ta det lugnt och bara njuta av ledigt, något jag inte är så bra på då jag vill göra något hela tiden helst. 
 
Funderar förresten fortfarande på ifall jag ska köpa nya vita ridbyxor eller inte.. Mina Anmo börjar bli lite slitna nu och jag vill att dem ska hålla länge, så jag funderar på att köpa ett par JW att ha i hoppningen. Dock kan jag nästan lika gärna spara till ett par nya Animo då trots det dubbla priset iofs, men nej det ska jag inte göra nu. Måste komma undan billigt för en gång skull. Får ta en funderare på detta tror jag. För jag är så galet rädd för att Animo byxorna ska gå sönder. Mina älsklingar, hehe
 
 
/ olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0