Kväll

Åh vad underbart det var att sitta på Soccan idag igen, hon är så mysig och jag känner mig hemma på henne. Hon var lite stressad, antagligen för att hon hade mycket energi, men annars så skötte hon sig toppen. Skrittade ju bara på långa tyglar, menmen. Fast fick allt hålla lite i henne för hon ville gärna trava iväg..  Hoppas att igångsättningen blir bra nu, jag ska försöka hålla henne positiv hela tiden och inte kräva för mycket förrän jag känner att hon verkligen klarar det. Märkte idag att hon verkligen har tappat ALL kondition trots att vi bara skrittade en bit, så det är bara att börja om igen antar jag. Tur att jag har Annabell vid sidan av som jag kan rida lite, annars hade det blivit lite trist ändå ;) Putsade lite på Soccis sadel efteråt också, den var så dammig nu när jag inte använt den trots att jag har haft sadelöverdrag hela tiden. 
 
Imorgon så ska jag skritta henne igen och Annabell ska ridas ut, sen på kvällen så kommer Matilda här och sover över här efter att hon har varit på CR i Grästorp. Hoppas det går bra för henne! 
 
 
/ olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0