Lång dag

Har varit med Lollo på tävling hela dagen. Såklart upptäckte jag när vi kom fram att min kamera hade legat på hela natten så hade inget batteri, typiskt. Men, men, Lollo och Karsten gjorde två felfria rundor där de slutade som första utanför placering  i första och så blev det en sjunde plats i andra klassen, så duktiga så! Dock har jag lyckats dra på mig en äcklig förkylning och har massa ont i halsen så nu försöker jag kurera mig med lite apelsin och honungste, passar lixom inte så bra att bli sjuk just nu ;)
 
Min uppdatering suger men har som sagt varit borta hela dagen och nu på kvällen har jag suttit med mamma och pappa och pratat lite om olika lösningar när de gäller stall och sånt, och kollat runt lite på transporter. Allt är verkligen helt sjukt overkligt just nu, min allra högsta dröm håller på att gå i uppfyllelse och de är nästa så att jag får nypa mig i armen i bland för att se till att de faktiskt är på riktigt!
 
 Jag ser ju helt mobbad ut på denna bilden, men Highway är fin♥
 

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0