Long day

Annabell är fortfarande halt tyvärr, får se om vi åker in med henne i veckan beroende på om det blir bättre eller inte. Syns i varje fall inget i skritten längre vad jag kan se. Soccan fick ut o galoppera långt idag, trött var hon efteråt! Men vi tog det lugnt eftersom det trots att det var sent på kvällen så var det ganska varmt och då ville jag inte pressa på för mycket. Duschade av henne med slangen lite efter och så släppte jag ut henne i hagen medans jag gick en kort promenad med Annabell innan jag tog in dem för kvällen. Annabell blev biten av en blinning eller något så hon fick värsta damprycket, stackarn!
 
Imorgon kommer Malva hit och sen på eftermiddagen ska vi hem till henne och jag ska få prova rida hennes hest då med. SuperkuL!
 
/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0