Lovely day

Är hemma själv idag och det är faktiskt sjukt skönt. Pappa gav hästarna mat innan dem åkte och jag gick inte upp förrän sent. Hur skönt är inte det?? Smoothie och chips blev det till frukost, inte nyttigt men sjukt gott!!! Man kan inte alltid vara perfekt i maten tycker jag, ibland måste man få fuska lite. 
 
Det som ska göras idag är städa rummet som är ett bombnedslag, skritta Soccan och rida ut på Annabell innan Matilda kommer hit ikväll som hon skrev och sover över. Jag hade tänkt att vi skulle filma mitt stall lite och visa runt, många på min andra blogg har tjatat om det ;) Så det är bara att ta tag i det och börja filma antar jag. Matilda får prata, ALDRIG att jag pratar i film. Lär dock bli rättså flummigt för vi kan aldrig hålla oss seriösa när vi ska göra något såntdär. 
 
Synd att det är trökväder bara, det hade ju gjort dagen ännu bättre. Kanske blir det bättre framåt middag. 
 
Jag och Matilda på nyår <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0