Måndag kväll

Lång skoldag idag med prov och redovisningar, men skönt att få det gjort så att man slipper ha det hängande över sig. Imorgon är det muntligt NO prov och jag kan absolut ingenting, men jag får hoppas på det bästa. Jag vill bara bli godkänd för jag är så dålig på kemi, och jag har svajat där ett tag både i kemi och fysik.. Förut låg jag på C nivå men sen vi bytte lärare så har det varit KAOS och jag förstår ingenting alls. 
 
Hästarna vilade ju idag, var ute och pussade på dem lite. Agnes min syster mockade förövrigt faktiskt idag, mot 20 kr, haha. Jag hade fullt upp och panik så hon erbjöd sig. Verkligen toppenskönt, och hon hade gjort det så fint och sopat stallgången, nöjd Olivia. Kanske ska anställa henne? Synd att hon är dyr ;)
 
Imorgon ska hästarna få komma ut i skogen båda två. Alma tar Annabell och jag Soccan, så det blir nog jättemysigt tror jag. Det var ett tag sedan hon var här för hon har inte hunnit, men nu behövde hon rida henne eftersom hon ska tävla henne på lördag. Jag ska också tävla henne på lördag, vi hoppar en klass var. 
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0