Måndag morgon

Det är sista heldagen med våra iPads idag, imorgon ska vi lämna in dom!! Känner panik över det, tur att jag har en iPhone, annars hade jag haft svårt att klara mig. Ska föra över alla 4000 bilder på min hårddisk sen som förövrigt är tom så nu är tydligen alla bilder på Niklas och Prinsen oxå bort, KUL! Har alltså typ bilder från kanske 3 ridpass under nästan 5 år, jättebra att allt har försvunnit...
 
Idag ska jag nog inte rida, för min handled har jag jätteont i och då är det nog ingen bra idé, får se hur det känns när jag kommer hem och blir det ridning så ska jag rida iväg och klättra med Soccan och Annabell ska bara få gå en promenad. 
/ Olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0