Min utrustning (2)

Mina stövlar/skor:
 
1. Tretorn Falsterbo
 
Dessa stod på "vill-ha-listan" länge innan ett par blev mina. Köpte dem när Skara Hästsport hade utförsäljning. De är de skönaste stövlarna som jag har haft på mig. Många som säger att de "korvar" sig runt benen efter ett tag, men de tycker jag inte att de har gjort. Inte ångrat köpet en sekund. Sålde ju mina De Niro stövlar för att jag bara använde dessa.
 
 
 
2. Ariat Vintersko+ Ariat chaps
 
Köpte mina vinterridskor från Ariat förra vintern och de är bland de bästa köpen jag (läs mamma) gjort. Skönare skor får man leta efter! De är supervarma och har någon specialsula så när man använder dom blir dom supervarma. Har tillochmed varit för varm i fötterna i minusgrader. Dessutom ger dom riktigt bra stöd då de inte har någon såndär elastisk grejs på sidorna. Så om någon letar vintersko så kan jag rekomendera dessa!
 
3. Borgini ridskor
 
Dessa köptes i sommras och har blivit använda flitigt sedan dess. Har slitit en hel del på dem så särskilt fina är de väl inte längre, men sköna!
 
//Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0