mitt IQ på 550 sjönk nog nyss

Har lyst med min frånvaro denna dagen känner jag. Men kan förklara det hela med att jag inte har haft något internet på datorn sedan igårkväll. Har suttit och försökt fixa de en stund nu och upptäckte att de var så enkelt att wifiknappen på tangentbordet var av, haha [email protected]..
 
Har iallafall haft en ganska bra skoldag, lite *hosthost* övertrött dock, haha. Ska åka till stallet snart och hoppas att min lilla häst är på bra humör idag, igår var han inte alls sugen på att jobba dressyr igår och de var varmt, jag var trött, ingen bra kombination. Men han var ganska fin ändå.
 
rörigt och osammanhängande inlägg, yeeesbox!
 

Kommentarer
Postat av: Tilde

sv: Åh ja, jag har också hört mycket gott om de sadlarna, hennes förra ägare rekommenderade också bates så får nog kolla närmre på de olika modellerna, taack för tipset! :)

2013-05-27 @ 19:08:43
URL: http://www.tildebergmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0