Mycket gjort

Idag har det varit en LÅNG dag och jag har fått massor med saker gjorda, det känns så skönt. Jag har: 
 
*Gjort klart NO inlämningen, har bara renskrivningen kvar men det planerar jag att göra på lektionen imorgon då vi får en timme till det. 
 
*Handlat med mamma
 
* Varit ute o sprungit några kilometer
 
* Ridit Soccan
 
*Mockat
 
*Promenerat Annabell
 
*Lagt in nytt spån till båda hästarna
 
*Pluggat spanska. 
 
Och ändå har jag faktiskt hunnit ta det lite lugnt emellanåt, jag var klar med NO:n vid 5 och sen gjorde jag resten av grejerna och kom in vid 8, tycker jag var ganska effektiv i varje fall :D Soccan var tyvärr desamma i ridningen idag att hon inte alls ville släppa, så tillslut sket jag i det och gick ut ur paddocken och galopprejsade istället, typsikt mig att ge upp på det sättet.. men när jag travade av så var hon helt plötsligt jättefin, haha!
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0