Mycket roligt

Sitter och kollar igenom både dressyr och hopptävlingar inför sommaren. Finns sjukt mycket roliga tävlingar jag vill åka på! :D Kvällsdressyren i Floby är ett måste, och det har pappa lovat att köra till i varje fall, kommer nog rida LB:1 och LA:1 då. Min kompis Edith är troligtvis här då också, hoppas! 
 
Är några helger då jag skulle kunna åka när det är dressyr och hoppning samtidigt, men jag kan inte bestämma vilket utav dem jag vill då. Får väl se hur det går tävlingarna innan och vilket jag blir mest sugen på helt enkelt, men det lutar mest åt dressyren för  det är det jag vill hålla på med, Tror jag.. Är osäker på det där. Men jag blir osäker i hoppningen och rider inte bra där då, och dressyren har jag mer tålamod med och orkar kämpa lite, hoppningen ger jag upp bara jag kommer lite nära på ett hinder typ. Men självklart ska jag inte sluta med hoppningen helt, bara att jag kanske prioriterar dressyren lite mer. 
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0