Mys med min fina!

Kom precis in från stallet. Tänkte bara mocka och fixa men Lotta kom så då tog vi in hästarna och så jag ställde upp Highway på gången och borstade en bra stund. Så himla mysigt att vara helt själv i stallet och bara stå och pyssla med hästen utan att behöva passa någon tid. Min lilla skitgris har dock rullat sig i sandhögen varje dag och de spelar ingen roll hur mycket man borstar för halt ren i pälsen blir han inte, hur dammig som helst. Men när det blir lite varmare ute så ska han få sig ett bad, iallafall innan Björneröd, hihi. Men lite renare blev han iallafall och jag provade ett utav de täcken vi samlat på oss hitills och de satt riktigt bra, snyggt är det också. Är väl dags att sätta på dem flugtäckena snart trodde Lotta, de hade varit ganska mycket flugorn nu när de varit varmt. Båda pollarna har fått varsitt zebratäcke och så en flughuva på de så blir det riktigt stiligt, haha. 
 
Fick dessutom hem papprena från de att vi skickade in ägarbytet, så nu står vi som ägare överallt :)
 
//Matilda
 
 
                                                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0