Nattat H!

Ändrade om mina planer på ridning och lät honom vila idag, blev så stressigt eftersom mamma kom hem ganska sent osv.  Har ju dessutom varit mycket nytt för honom att ta in nu och han har skött sig så bra och våran relation "går framåt" varje dag. Men var där och fixade mat och pussade lite på honom, Lotta hade varit snäll och mockat åt oss också, lyyyx! Vi pratade lite med Johan också och han sa att han också tyckte han började slappna av och verkade lära sig fort, han tar alltid ut dem på mornarna. Skönt att höra att han sköter sig och känner sig mer hemmastadd. Är så glad att vi kan ha honom där för stallet är verkligen supermysigt och både vi och Highway trivs. Lotta och Johan är verkligen sådan man känner att man kan lita på och vi har samma tänk när de gäller hästhantering, tror att det är vikitg när man står innackorderad som vi gör, att man funkar med stallägarna. 
 
Har även kört min moppe för första gången. Hade inte alls tänkt att skaffa en förra året när jag fyllde 15 men nu blev de helt plötsligt lite mer användbart så att jag lättare kan ta mig till stallet utan att mamma eller pappa måste köra mig hela tiden. Måste erkänna att jag tycker de är himla roligt att köra. Jag och min lillebror hade faktiskt en fyrhjuling, när jag gick i mellanstadiet, som vi körde runt med, grym var jag haha!
 
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0