Nu är jag vaken

Haha ja jag är morgontrött, och Matilda är morgonpigg så det går inte riktigt ihop när jag ska sova över hos henne. Men hon får stå ut med det, idag var jag verkligen extremt trött efter hela helgen, riktigt skönt att vi var lediga idag oxå!
 
Igår vilade båda hästarna, Soccan efter tävlingen och Annabell är fortfarande halt. Men idag ska jag rida ut en sväng på Soccan i alla gångarter när jag kommit hem från Matilda. Skulle följt med till Highway men hennes mamma kom inte hem förrän 6 och det blev för sent, men troligtvis åker jag hit till helgen igen. Vi ska försöka fixa bilder på både Matilda & HIgway och mig & Soccan till en ny header nu när Matilda har fått hem honom. Måste bara hitta någon som kan fixa den oxå eftersom Lisa har slutat att göra designer och headers och vi vill fortfarande ha kvar designen. 
 
/ olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0