Nu är ponnyn fin

Soccan har blivit ordentligt fixad idag. Svansen, manen, öronen, hovarna och allt ser fint ut nu ;D Fast manen måste jag fixa lite mer, jag är verkligen inte bra på att klippa manar så det brukar se heltokigt ut dagen efter. 
 
Red dressyrpass på henne nu i eftermiddag och hon var fin som vanligt, haha behöver inte berätta så mycket kanske för jag skriver alltid bara att hon är fin, men det är hon ju oxå! Dock var det ännu bättre igår, men det är ju lite från dag till dag. 
 
Shoppat i 4 timmar idag också tillsammans med mamma, hon hämtade mig i skolan för jag behövde lite sommarkläder, så nu är mina fötter D.Ö.D.A. Går i mina converse och dem har så platt sula så efter ett tag gjorde det jätteont, får skaffa ilägg eller något. 
 
btw, kolla skillnaden påSoccan. Första bilden är innan vi fick reda på att hon hade borrelia och anaplasma och andra är nu efter ca 1,5 vecka efter. Hon har ju inte hunnit få muskler än såklart, men hon har gått upp i vikt mycket bättre nu och ser mer ut som en häst. Färgen är också bättre och jag börjar känna igen henne mer och mer i ridningen, den pigga och glada Soccan!
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0