Onsdagens planer

* Skola 8-16
 
* Promenera Annabell 
 
* Borsta Soccan, ev rida. 
 
* Fixa NO inlämning. 
 
Det är våran längsta dag i skolan idag, alla andra dagar har vi typ sovmorgon till lite efter åtta eller slutar runt 2 tiden. Musik nu på morgonen och sen kommer det massa lektioner och korta raster = jobbig och intensiv dag. Brukar alltid vara helt slut när jag kommer hem. Tur att det bara är en gång i veckan ;)
 
Annabell ska ja försöka gå en promenad med idag precis som igår, och så ska vi nog åka till kliniken och kolla upp henne nästa vecka. Soccan ska jag borsta lite på och beroende på hur trött jag är så bestämmer jag utefter det ifall jag ska rida Soccan eller inte, det är inte nödvändigt idag. Och hur mycket tid jag behöver lägga på NO:n. 
 
/ Olivia

Kommentarer
Postat av: clara

Fast olivia det är ju bara Tisdag idag! :D

Svar: ojdå XD
Matilda Scander

2013-05-28 @ 07:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0