Oplanerat

Highway var finis idag. Mycket mjukare i vänster än igår och mer avslappnad. Lottas Jack russels sprang runt i paddocken men han brydde sig inte så mycket. Han kändes fin men blev lite trött på slutet så då blev han lite tjaffsig med huvudet så då avslutade jag. Svårt att veta hur mycket han orkar, red inte alls länge men de var ganska varmt också!

Svampade av honom ordentligt efteråt och såklart gick han ut och rullade sig i hagen, vips så hade jag en gråbrun hästapolle. Nej men jag är jättenöjd med honom idag och var mycket mer avslappnad och stod och vilade när jag grejade med honom 💗

Åkte lite oplanerat till Lollo nu på kvällen så har inte hunnit skriva något tidsinställt men hinner nog slänga in något inlägg.

//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0