På schemat idag

* Jobba 
 
* Rida Annabell & Soccan
 
* Ut och springa
 
* Tvätta benlindor. 
 
Så mycket mer än det ska väl inte göras, men det lär ta hela dagen ändå. Hästarna tänkte jag rida ikväll för det är så sjukt varmt såhär mitt på dagen så då blir det att dom ändå inte orkar någonting, springa får också bli senare ikväll. Men nu ska jag kila ut och jobba på en gång innan jag somnar här inne. Hade tänkt att gå upp runt 7 imorse för att hinna allt men istället vaknade jag för en timme sedan. Gillar inte när dagen bara försvinner när man sover bort den.. Får lägga mig lite tidigare ikväll så att jag orkar gå upp tidigare imorgon. 
 

fryser när jag ser denna bilden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0