Schabrak schabrak

 
Vilken outfit är snyggast? Jag älskar den till höger, den hade jag och Annabell på klubbhoppningen i höstas. Men den andra tycker jag också mycket om, men den känns lite sådär halvtråkig nu när det är så härligt fint väder ute och då blir ja mer sugen på att tävla med mycket färg. Som i herrljunga då ja hade vitt schabrak med grön kant och grönt pannband, det tycker jag är snyggast såhär på våren!
 
Funderar lite på vad vi ska ha nästa gång, och jag funderar lite på att jag kanske ska ha mitt Glen Gordon schabrak, men jag har ingen aning om ifall hon är snygg i det, fuxar passar inte alltid i alla färger men hon brukar ändå vara rätt lätt att hitta färger till. 
 
 
Eller så ska jag ha mitt angel blue scapa schabraket. Det är faktiskt jättefint på Annabell! Men vet inte om det blir FÖR mycket färg. Fast kan det bli det egentligen när man har blå kavaj och resten svart? Nej det kan nog bli snyggt, jag och Annabell är ju inte så seriösa av oss, haha ;D
 
 
/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0