Skara

Hejsan! Ni vet när man tror man har hur lite pengar somhelst på kortet och upptäcker att man har mycket mer än man tror, de hände mig idag, gjorde verkligen hela dagen haha! Va på stan en stund med Olivia, köpte bara ett linne och sedan när,  mamma kom så gick vi och lämnade in mina stövlar hos skomakaren, hoppas verkligen att dem går att laga och att det inte tar allt förlång tid!
 
Sedan åkte vi vidare till Skara, och det blev lite mer än bara en sadelgjord. Mamma hittade ett superfint schabrak som hon köpte, med lite övertalning från mig ;) Blev lite nödvändiga saker också. Men jag lyckades hålla mig ifrån att köpa mycket jag ville ha, men ett schabrak blev det allt. Visar bilder imorgon när jag kommer hem.
 
 
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0