Slapp dag

Även jag satt i folkan i tre timmar idag och såg på en film om någon inisk kille som jag helt ärligt talat inte hade en aning om vem de va, ganska segt och de va en utmaning att hålla sig vaken kan jag säga, haha! Efter de gick jag på stan med Catarina en stund, såg lite fina kläder som jag nog är i behov av men jag var alldeles för lat för att prova och jag är ganska pank för tillfället så de blev inget. Tog tidiga bussen hem och jaaa.
 
Åker till stallet sedan ikväll och rider. Eftersom att jag glömde bort gårdagens plan när jag red så får jag göra ett nytt försök idag. Blir alltså mycket övergångar, främst galoppfattningar. Ser dock lite grått ut på himlen men hoppas på att de inte regnar just när jag ska rida. Igår så hann vi precis få in hästarna innan de började regna och så slutade de precis när jag hade ridit klart, haha. Men hoppas på ett inte lika blött pass idag faktiskt!
 
En vecka sedan han blev vår på rikitgt idag också!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0