SOlen skiner

Vi klickade sjukt mycket bilder igår, över 1400 bilder men nu är det bara ca 300 kvar efter att jag har rensat. Red först dressyr på Soccan och sen skulle vi bara ta några bilder vid skogen, men sen blev det lite väl mycket bilder oc vi var väl borta vid skogen i typ en timme, haha. Men det var så härligt väder och fint att fotografera! Synd bara att jag hade ett jättefult linne och smutsiga ridbyxor ;) men inget att göra åt nu. Sen löshoppade vi Annabell, körde lite höjdhopp och kom upp till 130 iaf. Hon har hoppat högre förut men tror inte hon orkade fler språng för när vi sänkte ner till 1 m så stannade hon så då la vi ner det helt så hon bara kom över en gång och sen fick det räcka, ska inte pressa för hårt. 
 
Idag så kommer Amanda hit och ska fotografera mig och Soccan, så det kommer bli mycket bilder som kommer upp under veckan nu, men det är väl roligt? Vi ska gå ner till stranden och jag hoppas att det inte är för kallt för att bada lite. Hade tänkt att ta bikini och bada riktigt, men det blåser rätt mycket idag trots att solen skiner så jag vet inte jga.. kan nog bli lite kallt och blåser det som det gör nu så behöver jag nog sadel annars lär jag inte sitta kvar. 
 
/ olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0