solsolsol

Har precis suttit ute och ätit för första gången iår med familjen och innan de satt jag i shorts på altanen och putasde mina ridsövlar+skor. Äntligen kommer värmen som alla har längtat efter. Känns verkligen att sommaren är påväg nu, bara en månad och en vecka kvar i grundskolan, så skönt att få sommarlov och sedan börja något nytt. Glad att jag inte valde något såntdär riktigt "pluggpogram" nu, kommer ju ha en häst att hinna med efter skolan, mycket roligare än att sitta inne och plugga faktiskt. Ska bli så roligt att få hem honom nu, allt har verkligen "fallit på plats" och de känns så otroligt skönt, kan andas ut lite! Blir perfekt att börja nu när han är ny att det är vår och ljust ute på kvällarna och sedan har vi hela sommaren att träna ihop oss och lära känna varnndra.
 
Känner att detta inlägget spårade lite till allt annat, haha!
 
 
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!
Åh kommer ihåg känslan av att gå ut grundskolan, helt underbart!

Vad har du sökt för linje å vilket gymnasium? Lycka till där :)

Svar: Jag ska gå på De la Gardiegymnasiet här i lidköping, estet media blir de :)
Tack :)
Matilda Scander

2013-05-07 @ 21:55:06
Postat av: Sandra Nilsson

När kommer han? :)

2013-05-07 @ 22:45:40
URL: http://Sandraemmajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0