sorry

Förlåt för sämst updatering igår, inlägg som skulle publiceras här råkade helt plötsligt komma på min egna blogg istället? Aja, det får bli bättre idag istället istället. Soccan vart superfin igår i varje fall, uppriktigt förvånad med tanke på hur dåligt det gick i helgen. Ville aldrig sluta rida och det var helt underbart, fler sådana pass tack! Fortsätter hon såhär på tävling så blir det vinster resten av året, haha. Nej det där lät skrytigt, men nu går hon ju tyvärr inte lika bra på tävling..  
Annabell fick sig en promenad på 45 minuter och det gör jag aldrig om efter att hon har vilat, fy vad jobbigt det var att gå brevid en ponny som hela tiden skulle vara överallt och ena stunden trava brevid och vara jättepigg och i andra ha mulen nere i gräset och vägra gå någonstans. Nej kör nog på ridning nästa gång, svettig som bara den blev jag ^^ Det var ingen vanlig gå promenad direkt. 
 
Idag ska Amanda rida Soccan lite lugnt medans jag ska försöka mig på att sitta upp på Annabell och hoppas att hon inte markerar någon hälta nu för då blir jag sur, då får vi nog faktiskt ta och kolla upp vad det är för nu har hon vilat ett tag så det borde ha blivit bättre om det inte är något alltför allvarligt. Egentligen hoppas jag att vi kollar upp henne, för jag har känt länge att det kanske har varit något i kroppen hela tiden, men jag är inte säker. Tyckte att hon var lite ojämn redan för några veckor sedan när jag var ute och joggade med henne förhand och att hon varit ojämn en gång tidigare när Alma ridit henne också, men jag vet inte, det är såå svårt att bedöma det där. Ska se om Matilda kanske kan se om hon haltar på fredag eller något oxå, för hon ser henne ju inte varje dag som jag gör, eller om någon annan hästkunnig är i närheten. 
 
/ olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0