Svar på kommentarer

 
Svar: Nej, det ska jag inte sälja. Tränset köpte jag till av Sara när vi köpte Soccan. Vet inte exakt vilken modell det är men jag vet att det kommer från Glen Gordon, tror tyvärr inte att dem finns att köpa längre :(
 
 
Svar: Valde att rida LB/LB på sista lagtävlingen eftersom jag ganska nyss satt igång henne och nu i början vill jag verkligen inte göra något jobbigt varken för mig eller Soccan, jag vill känna att vi klarar av det på ett bra sätt och får självförtroende. Sen har jag varit så virrig med programmen nu ett tag så nu får jag skärpa mig lite, då är det bättre med bara ett o samma program ;) Dessutom så var det 2 andra i laget som redan hade planerat att dem skulle rida LA, så då var det perfekt för mig att rida LB istället när jag kände att det passade bättre.
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0