Trasiga stövlar

En av mina kära stövlar gick sönder i måndags, lite sådär dåligt tidpunkt just nu. Det resulterade i att jag fick rida i bara ridskor vilket var en total katastrof. Märker verkligen vad bra stöd man får för utan kände jag mig väldigt ostabil i sitsen överlag, rida ut och rida dressyr går an i bara ridskor, men att hoppa så kommer jag aldrig göra igen haha.
 
Men ska iallafall lämna in dem till skomakaren så hoppas att de går att laga. Gjorde dels av med alla mina pengar på GHS och har ju en hel del annat som behöver införskaffas nu ;)
 
Men har ju iallafall mina chaps från Ariat, mina vanliga ridskor är väl dock inte något att hänga i granen precis, men det får duga sålänge!
 
(fin paintbild, jaaaa) Där den röda ringen är är den då sönder, på de "håliga" partiet där.
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0