Tre timmar senare..

Filmen från tävlingen har stått och laddat i snart 3 timmar, men det står fortfarande bara på 33%, sjukt irriterande. Avbryter nu och så får jag försöka imorgon igen istället. 
 
Tog nyss en smoothie, Matilda´s recept den här gången, tillsammans med burknudlar. God kvällsmat enligt mig ;) Igårkväll blev det nattmat på golvet, en variant det oxå!
 
Soccan var jättepigg och rolig idag, älskar när hon är sådär studsigt glad och bara vill hoppa runt. Älsklingen <3 Dom hade ju stått ute inatt för pappa skulle ha tagit in dem men dom hade inga grimmor på sig och efter att vi haft hästar i 5 år så vet pappa fortfarande inte hur man sätter på en grimma, men jaja dom verkar ha klarat sig rätt bra ändå. Det är ju rättså varmt ute på nätterna nu så det kanske var mest skönt för dom att gå ute, dom är ju ändå två, hade varit annat om dem gick helt själva ute på nätterna. Vindskyddet skyddar bra oxå!
 
Imorgon är det skola igen, längsta dagen på hela veckan och vi har uppspelning i musiken, får se hur det går... Jag ska tydligen spela piano, lycka till säger jag till mig själv ^^
 
/ olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0