Trött på allt

Fy vad jag är trött på falska personer just nu, blir så arg och besviken...
 

Haft en mysig dag med bästa Emelie, vi har sett film och ätit lite gott! Var ute och promenerade med båda ponnyerna också en stund var, mina finaste vänner. Tycker så mycket om dem! Imorgon ska Soccan få ut o kondisträna i galopp, trött ponny har jag planerat att skritta hem på efteråt ;) skrittar fram en halvtimme bort till grusvägen, intervalltränar och sen skrittar tillbaka och det tar ju också en halvtimme hem då så det är bra att hon får ordentlig fram och avskrittning, har varit alltför slarvig med att skritta fram och av nu så det måste jag skärpa mig med. 
 
Hoppas alla haft en underbar torsdag, imorgon är det sista dagen innan helgen♥
 
/ olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0