Trött

Tävlade Soccan igår och det kändes bra, ,men domaren verkade inte tycka detsamma. LB:1 var det. Men skitsamma, hon var lite trött i galoppen så det drog ner rätt mycket. Men jag är jättenöjd med henne, hon har liksom varit igång i  veckor.Slutade på 61% iaf, haha. Glömde banan en gång oxå. 
 
Sen åkte jag iväg till Julia och några kompisar. Verkligen en jättehärlig kväll med bad, skratt, godis, eurovision, grillning och massa mer! 
 
Vaknade sent imorse, runt 11 typ. Idag känner jag mig mest sur och trött. Vill göra någonting för jag får verkligen panik på att sitta här just nu, men vet inte vad jag vill göra!! Ahhh blir galen. Ska stänga ner datorn och inte ta upp den förrän ikväll iaf tror jag, för jag klarar inte av datorn eller TV och allt vad det heter idag, vill göra något men finns inget.... Och för trött för att ut o springa. Positiv jag är idag? ;) 
 
Ska ut o gå promenad med Soccan senare iaf, det blir mysigt. 
print från igår, film kommer. 
/ olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0