Typiskt..

Provade de svarta PC bootsen när jag kom hem från GHS och då passade de. Sen när vi hoppade med gräsbrodd igår och allt så skulle jag ju ha dem, men när jag ska sätta på dem så är dom alldeles för stora? Tror det var för att vi hade just gräsbrodd o då sjunker hoven ner lite, men det är ju just då som jag behöver dom. 
 
Vet verkligen inte vad jag ska köpa för boots när inte PC boots i storlek small passar. 
 
Funderar på ifall catago boots i storlek XS skulle kunna passa, jag får ta och kolla det. FÖr jag gillar inte att hoppa utan boots med broddar, man vet aldrig hur hästen kan trampa till så det känns säkrast att ha det hela tiden. 
 
 
/ Olivia

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Min lilla bponny welsh med väldigt små hovar har catago Boots i xs men de är för små. Tänkte bara säga. :))

2013-05-02 @ 18:46:23
URL: http://Http://corresliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0