Vaken

Jag är en sån där person som kan SOVA till 12 och ligga och dra mig i 3 timmar efter, men inte idag. Vaknade kvart i åtta och var störtpigg. Emelie har sovit här inatt så jag väntar på att hon ska vakna nu, men det lär dröja om jag känner henne rätt ;) 
 
Idag ska jag jobba, lite på morgonen och lite på kvällen. Tror MAtilda också skulle jobba lite ikväll, så då får jag trevligt jobbsällskap. Sen ska ju ponnyerna ridas också och jag funderar på om jag ska rida ut Soccan en dag till innan jag tar paddocken eller om jag ska göra det idag. Får se hur vädret blir, är det soligt och skönt är det mer frestande att rida ut tycker jag, då vill jag inte stänga in oss i en paddock. Men blir det blåsigt och så är det nog bättre i paddocken för hon blir så spänd då. Annabell ska bara ridas ut en vanlig uteritt, få sträcka ut i någon galopp och bara få gå lite som hon vill. 
 
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0